jangan lupa follow blog ini tau ~^_^

Abang K-Pop !


assalamualaikum !

Sejak dua minggu nie , aku happy sangat ! lagi-lagi hari jumaat , fuhhh ! boleh jadi gila tau bila hari jumaat tu . Nak Tau Kenapa ? hah ! sebab abang k-pop saya larh hehe .. namanya ****** . buat-buat jer tau bagi seseiapa yang tak tau .Dia nie calon SPM taun 2012 . aku doakan dia berjaya ! amin ~ abang k-pop saya ni ,dia pengerusi pusat sumber sekolah sesi pagi . dia bertugas setiap hari jumaat sama larh tu dengan saya ! hehe (kembang) .. dia nie kawannya sepupu saya yang poyo tapi pandai . 


pada hari khamis tapi tak tau bila , abang k-pop telah datang ke rumah nenek saya bersama dengan dua orang kawannya untuk berlatih nasyid di rumah nenek saya bersama dengan sepupu saya untuk MTQ hari jumaat keesokan harinya . fuyoo dia orang nyanyi malam tu sedap giler tapi lagi elok kalau dia orang tak nyanyi . keesokkan harinya , dia orang dah bersedia untuk nasyid MTQ malangnya dia orang tak masuk nasyid sebab tak sempat disebabkan oleh sepupu aku tu larh ngada-ngada nak masuk syarahan dah masuk nasyid tu sudah larh LOL ! . kesianya dia orang ~ :(( tapi kalau dia orang masuk pon bukannya menang pon hahah ! (Y)




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iffah . Like Jika Suka ^_^

No comments: