jangan lupa follow blog ini tau ~^_^

Gemuk !





assalamualaikum !

uit ! wah , bestnyer cuti macam cuti setahun lak tapi yang tak best ada homework banyak pulak tu dah macam gunung aku tangok kat atas meja aku tu hehehe ^_^ .. takpe sekurang-kurang tak adalah bosan sebab asik-asik menghadap komputer jer .. (Y)

cuti , oh ~ cuti .. kenapa asal cuti jer mesti aku banyak makan ????? boleh jadi gemuk aku camnie !! sejak dua , tiga hari nie kerja aku asik-asik makan-makan dan makan .. sedih tau camnie . sob ! sob ! :'( .. nak diet pon tak leh sebab dalam satu jam or dua jam camtu mesti rasa lapar kalau dah lapar tu mesti larh nak mencekek jer kerja nyer .. aduhai ~ tak tau larh nak cakap macam mana lagi .. minta-minta berat aku tak naik still maintain jer macam dulu .. 




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iffah . Like Jika Suka ^_^

No comments: