jangan lupa follow blog ini tau ~^_^

Result UB1 Teruk !! Menyedihkan ~


Assalamulaikum kawan ! ape khabar ? sihat ? harap kawan semua sihat . wow ! rasa nya dah lama tak update blog nie yelarh sibuk ngan sekolah .. sibuk , sibuk gak tapi yang sedih nyer result UB1 nie teruk bahai ~ .. tak tau nak cakap ape .. nak kata baca buku , baca gak . mungkin ada hikmah aku dapat result camnie ataupon mungkin ALLAH nak uji aku macam mana keadaan aku kalau aku dapat result camnie .. haissh ~ sabar jer larh .. tapi nasib baik aku ada satu 'A' iaitu sains . huu ~ nasib baik ada satu 'A' daripada tak ada 'A' langsung ok larh tu ! takpe nie baru permulaan nanti UB2 aku janji aku akan buat yang terbaik ! ... WISH ME LUCK ! dan insyaallah aku akan doakan korang jugak .. 



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iffah . Like Jika Suka ^_^

No comments: